معرفی 1872 مددجوی کرمانشاهی به آموزشگاه‌های فنی
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سیامک پاکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خبر داد.

وی هدف از انعقاد تفاهم‌نامه مذکور را هم‌افزایی فنی و علمی در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه ایجاد اشتغال پایدار با ارائه آموزش‌های لازم را از مفاد این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود: بر طبق این تفاهم‌نامه شرکت‌های وابسته به پارک علم و فناوری پس از آموزش مددجویان، آنها را به‌کار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای به‌منظور ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه مهارت‌های شغلی منعقد شده است.

به گفته پاکرو، از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و 872 مددجو زیر پوشش کمیته امداد استان طی معرفی به سازمان فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های خصوصی از آموزش‌های فنی بهره‌مند و مهارت کسب کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه همچنین از پذیرفته شدن 425 مددجو زیر پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 40 درصد از این مددجویان در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‌اند و 59 درصد از قبول‌شدگان دختر و مابقی فرزندان پسر مددجویان زیر پوشش بوده‌اند.

پاکرو با اشاره به حمایت‌های تحصیلی از دانش‌اموزان برای موفقیت در کنکور، گفت: در سال تحصیلی گذشته بالغ بر 600 دانش‌آموز به مؤسسات مذکور معرفی شدند.

به گفته وی، طی سال گذشته بالغ بر 541 میلیون ریال در راستای شرکت مددجویان در کلاس‌های تقویتی و کنکوری و موفقیت آنان در کنکور سراسری هزینه شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com